Reklama na Facebooku – dlaczego warto?

Dzisiaj Facebook to najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie. Według ostatnich danych używa go  2,6 miliarda osób na całym świecie – to więcej niż jedna trzecia ludzkości!  Z raportu “NapoleonCat” z sierpnia 2019 wynika, że regularnie z tej najpopularniejszej platformy korzysta ponad 16 milionów Polek i Polaków (42,3% wszystkich mieszkańców).

W obliczu takich cyfr Facebook staje się oczywistym wyborem dla szukających skutecznej i miarodajnej reklamy. I tutaj amerykański serwis wychodzi zdecydowanie na przeciw tym oczekiwaniom. Reklama na Facebooku to dzisiaj jedna z najprostszych, a jednocześnie najlepiej dostosowanych do bardzo różnych potrzeb forma promocji. Czy prowadzisz lokalny biznes, czy ogólnopolską firmę, albo robisz coś ważnego dla społeczeństwa i chcesz aby dowiedziało się o tym jak najwięcej osób, to Facebook daje świetne narzędzia do realizacji wybranych reklamowych celów.

Dzięki wielości zbieranych przez platformę danych, narzędzia reklamowe pozwalają z jednej strony na precyzyjne wybranie grupy docelowej (obejmującej nie tylko dane demograficzne, lecz również zainteresowania czy przyzwyczajenia), z drugiej zaś na wpływanie na zachowania interesujących nas odbiorów. Możemy poszerzać rozpoznawalność naszej marki, zwiększać aktywne zainteresowanie nią czy wprost namawiać do skorzystania z naszych usług. Oferowanych możliwości jest naprawdę sporo.

We współczesnym marketingu kluczową kwestią jest być jak najbliżej potencjalnych klientów. Dlatego reklama na Facebooku to świetny pomysł.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*